Magazyn FotoIndex

czwartek, 19 lutego 2009

Piotr Bieniecki


Tychy, 17 lipca 2008 roku

Zdjęcie to zrobiłem na tyskim Festiwalu im. Ryśka Riedla w ubiegłym roku. Dwa dni po zdjęciu gipsu ze złamanej nogi wybrałem się tam z przyjaciółmi. Oczywiście nie zapomniałem wziąć wysłużonego, awaryjnego aparatu, co w okolicznościach niepełnej jeszcze sprawności ruchowej było świetnym pomysłem. Atmosfera od początku była świetna i sympatyczna. Namioty rozbiliśmy koło regularnych uczestników festiwalu. Wśród nich znajdowała się para troskliwie zajmująca się małym dzieckiem. W ciągu kilku dni zrobiłem im sporo zdjęć, ale powyższe zdjęcie uważam za najbardziej udane. Prawdopodobnie spotkamy się znowu w lecie w tym samym miejscu.

Piotr Bieniecki - Najbardziej interesują mnie inni ludzie i wydarzenia w których biorą udział, a ja często wraz z nimi. Współpracuję z mediami lokalnymi i regionalnymi- zarówno elektronicznymi, jak i tradycyjnymi. Jestem też członkiem Podbeskidzkiej Grupy Fotograficznej (www.podbeskidzie.info).

1 komentarze:

bawgaj pisze...

supero ;)
czemu tu nikt nie zaglada
swietny pomysl z tym blogiem ;)

Prześlij komentarz